Tuesday, November 20, 2007

HidUP XberMAKNA lg...BOSan


kadang2 hidup nier rasa bosan ngan kehidupan skunk.....rasa diri dihimpit dgn kebosanan...nk bercinta rasa dah bosan.....al maklum rasa sakit dgn cinta yang tak setia......kadang2 rasa diri ini dah tak bermakna.......aku rasa puas untuk hidup.....tiada sesiapa memahami perasan aku yang sengsara....mmg kawan2 aku ckp aku la orang yang sentiasa happy go lucky.... actuly,luaran aku sentiasa nmpk happy....dalaman siapa yang tahu,tuhan jela yang tahu apa yang tersimpan dalam hati.... hidup perlu diteruskan... kawan2 n kuarga yang banyak beri dorongan utk aku hidup... kalau tiada dorunk mybe impian aku akan musnah....mak aku lah yang banyak beri dorongan walaupun diew kuat membebel....aku tahu mak aku membel itu tanda sayang...kadang2 rasa rindu pada zaman kanak2 xpyh pkir wang,xpyh pkir psl cinta n mcm2 boley buat ....... xperlu mintak simpati org...........


Hari demi hari terpaksa aku tempuhi.....bermacam2 dugaan...skunk umah aku mcm rumah ke2 plak....yela selalu travel huhuhu.......kadang2 aku terpikir pulak dunia nier mcm tak adil.....selalunya kadang2 apa yang aku doakan tak dapat...tp mungkin ada hikmah di sebalik apa yang berlaku....aku percaya tuhan sentiasa memberi ruang kepada semua manusia.....tuhan itu sentiasa adil hanya kita yang tak tahu menilai....yela byler rezeki datang kita selalu membazir mana nk rasa kepuasan .........tp rindu dihati selalu terubat dgn kehadiran keurga...skunk aku sker sgt2 ngan bdk2 cz bdk2 dapat menceriakan hidup aku.....hmmm takpela aku kena harus tabah menjalani hidup dan kena berusaha lbh......tahnx kpd kwn2 yang sentiasa memberi sokongan dan dorongan...kepada mak hanya mak seorang yang dapat menceriakan hidup ezad...i love u sampi byler2 susah nk carik ganti org mcm mak.....

2 comments:

Adit Iezwan said...

Ceriakan hari-hari ezad dengan tanpa memikirkan segala masalah yang melanda

Anggap ia sebagai satu cabaran dan pejuangan dalam hidup kita

Dit bagi tips ni cz dit berpegang kepada ini.

Aloiy88 said...

hidup tak bermakne???
knp plak???