Friday, November 2, 2007

RAYa NK abis....... HUHUHUhuhu.....OPen HOuse,KEDah

2-11-2007

awwaawwaw.....pejam celik..dah hampir sebulan kita beraya mcm tak percaya jew.......huhuhuhu.......rindunyer saat2 di hari raya dan saat2 bukak puasa with family........
mingu nier semua sibuk wat open house termasuk la kakak aku yg gemuk huhuhuhu....... kakak aku pun sibuk wat open house..... so apa lagi macam biasa la aku tetap kena jadi pembantu rumah...huhuhuhu...al maklum la takder sapew nk tlg diew kalau harap diew sorunk wat keja mmg la tak masak....heheheh.....mcm2 menu kakak aku masak...menu best2 gak la.....

huhuhuhu seblum aku smpi umah kakak aku kat perak ...... aku g kedah dulu sajew lpk2 umah makcik aku.... sajew beraya kat sana...so apa lagi ngan makcik2 aku kena p perak menolong masak huhuhu... makcik aku nier pandai masak...kalau lauk pengantin mmg diew org pertama yg power masak....tp yg tak penah aku lupakan sambil ikan bilis kentang power bebs.......huhuhu mmg terangkat la kalau korag makan...... kalau g kedah ikan perkasam la plg aku sker.. mkn ngan pulut panas huhuhuhuhu..... makcik aku sker memancing tu yg diew slalu wat ikan perkasam...dulu kitaorg panggil ikan longkang.....huhuhu sebba bau busuk gyler nk mampus..tp bler dah mkn mmg sedap. tapi kena masak ngan cabai n bawang.....

k la k citew skit masa dlm perjalanan dr kedah nk p seri iskandar mmg best....... yg kelakar anak cousin aku terberak dlm suar bau satu kereta bu suk gyle.......... kita sampi perak dlm kul 8mlm.......sampi jew terus bcang nk masak apa...k la aku senaraikan apa yg nk masa...

*nasi minyak+ayam masak merah+kari daging+jelatah
*ketupat daun palas+nasi himpit+rendang+kuah kacang
*laksa
*agar-agar

actuly laki diew lacture uitm peak so diew nk ajak student la nier so kena la masak byk2 .............k la... nt i pos gmbr open house tu k........all my member selamat hari raya....


No comments: